Problem s instalaci SuSE 7.1

Petr Kania kania na suse.cz
Čtvrtek Leden 24 14:38:04 CET 2002

Martin Landa ve svém dopise z Thu 24.Jan v 13:53 uvedl(a):
> Opet jsem to po nejake dobe zkusil i se starsim kernelem a vysledek je
> stejny. Dokonce mi dela totez i SuSE 7.2 z CD computeru. Mam snad nejaky
> atipycky nepodporovany hardware?

Po konfiguraci monitoru se pokousi YaST2 spustit graficke prostredi a podle toho,
co pisete se mu to zjevne nepovede. Mel byste mit moznost "sestrelit" tuto cernou
obrazovku klavesovou zkratkou CTRL+ALT+BACKSPACE, coz by melo okamzite shodit
graficke prostredi.

Nesledoval jsem toto vlakno, ale zkuste nejdrive pri instalaci 3x zkontrolovat
pripustne parametry pro vas monitor, nechat vypnutou 3D akceleraci a dokoncit
instalaci bez ni, pak to bude mozne doplnit, pripadne zaskrtnout zcela bez
grafickeho prostredi a doinstalovat ho programem sax2, ktery take slouzi pro
konfiguraci grafickeho prostredi.

Pokud by nebylo mozne provest konfiguraci ani prostrednictvim SaX2, tak se ozvete:-)

--
S pozdravem,
Petr Kania