Re: Programátorský textový editor s cliplanguagem

Libor Dub libor_dub na email.cz
Čtvrtek Leden 24 15:07:50 CET 2002

>  Porad stejna odpoved .... vim + python, ruby, perl, tcl na psani
>  scriptu. Pravda nejsou to male jazyky.
>
>  Nebo OS Emacs - otazkou je podari-li se vam v tom najit i editor.
>
>         Karel

Myslím, že jsme si nerozuměli. Nehledám program jen na psaní skriptů. Myslím tím program, v němž si napíšete jednoduchej skriptík, v němž nahradíte proměnné speciálním řetězcem, aby se pak při jeho vyvolání otevřela nabídka (okýnko s formulářovými poli) do něhož zadáte parametry, proměnné a volby a po odkliknutí Vám to vloží do editovaného dokumentu text, ať už editujete program, HTML stránku, javaskritový aplet, či cokoli jiného.

Nemusí to být doslova takto, takto to pouze znám.

Příklad: Pořád dokola používám funkci "while" a vyplatí se mi napsat pro ni skriptík a tak si ji napíšu v podobě, v jaké ji chci vložit vyjma proměnných (ty se ošetří speciálním řetězcem; v NoteTabu třeba ^?[Formulářový dotaz = Implicitní_proměnná_1|Impl_proměnná_2]) a uložím jako klip, jež můžu vyvolat pomocí klávesové zkratky či kliknutím na panel s klipy či na ikonu klipu. Po jeho vyvolání na Vás vyskočí okýnko kde zadáte proměnnou (u příkazu while to bude hodnota s níž se má počítání cyklu porovnávat a volba typu porovnávání) a po odkliknutí vloží klip v požadované podobě s vyplněnými údaji. Toto je samozřejmě jeden z nejjednoduším příkladů, praktické využití je prakticky nekonené.

Pokud toto v nějaké podobě skutečně umí Vim nebo Ed (atp.), tak mě v tom ujistěte - já je trochu nastudoval a tuto funkci jsem u nich neobjevil.

Zdraví OAK

---
   ---------> Created by Email.cz