Fw: Dokaze webova stranka spustit program?

Libor Dub libor_dub na email.cz
Čtvrtek Leden 24 15:56:07 CET 2002

> Explorer dokaze este daleko hroznejsie veci ... ;-)

Explorer mám vcelku rád, ale domů bych si ho na 100% nepořídil. Obsahuje spoustu bezpečnostních děr a za nejzávažnější považuji (teda je to spíš asi chyba Win) možnost připojení na svého providera přes nějakou dířu v Tichým oceáně (nebo kdekoli jinde). To by má peněženka neustála.

Proto Explorer klidně, ale ne na svým počítači (stejně tak Win). Raději zůstanu u Konquerora.

O bezpečnosti se dají najít zajímavý články třeba na root.cz nebo příspěvky na diskuzi telekomu (to poslední slovo mi skoro nejde z klávesnice, ale je to tak).

Zdraví OAK.

---
   ---------> Created by Email.cz