Nefungujici vypalovani na nektere CD-RW media.

Libor Dub libor_dub na email.cz
Čtvrtek Leden 24 16:11:46 CET 2002

Je to trochu OT, ale naposledy když jsem měl doma vypalovačku, nerozchodil jsem ji pod Tučňákem. Podle HOW-TO stránek jsem zkoušel jednu z možností, a to napsat přímo v LILU při startu:
  linux hdb=scsi
Později mě napadlo, jestli nemám zkusit napsat "hdb1=scsi". Každopádně mi KonCD psal, že nemám žádné zařízení k dispozici a tak jsem z důvodu časového nedostatku (a vize že bych u toho strávil celý den) zvolil pro tu chvíli jinej OS.

Ještě bych podotkl, že příslušný moduly jsem měl pravděpodobně nainstalovaný. Pokud si vzpomínám, "-scanbus" však zařízení nevypsal. V archivu jsem nenašel nic z těchto základních info, asi se počítá s tím, že to každej pochopí z HOW-TO. V manuálu SuSE jsem taky nic nenašel.

Víte jak rozchodit vypalovačku pod Linuxem? Nebo znáte nějaký rozumný HOW-TO stránky? Dejte prosím tip.

---
   ---------> Created by Email.cz