Nefungujici vypalovani na nektere CD-RW media.

Tomas Knaifl knaifl na iinfo.cz
Čtvrtek Leden 24 16:18:48 CET 2002

> Ještě bych podotkl, že příslušný moduly jsem měl pravděpodobně nainstalovaný. Pokud si vzpomínám, "-scanbus" však zařízení nevypsal. V archivu jsem nenašel nic z těchto základních info, asi se počítá s tím, že to každej pochopí z HOW-TO. V manuálu SuSE jsem taky nic nenašel.
>
> Víte jak rozchodit vypalovačku pod Linuxem? Nebo znáte nějaký rozumný HOW-TO stránky? Dejte prosím tip.

vcera jsem zde posilal odkaz na velmi dobry navod jak vypalovat na
linuxu... jeden asi 3 roky stary clanek na www.root.cz

--

Tomas Knaifl, Internet Info s.r.o.
tomas na knaifl.cz

If it's broken: fix it. If it works: reduce it to the previous case,
which has already been solved...
If it compiles, it works... if it doesn't compile, comment out code
until it does.