Sawfish + prepinani klavesnic (problem XF 4.1)

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Čtvrtek Leden 24 16:26:23 CET 2002

On Čt, 2002-01-24 at 15:11, Martin ``BruXy'' Bruchanov wrote:
> Dobry den,
>
> zaregistroval jsem, ze nefunguje klasicky shortcut na prepinani klavesnic
> v XFree 4.1 Shift_L + Shift_R az po upgradu... Po chvilce zkoumani jsem
> objevil  applet pod Gnome 1.4 (The Gnome Keyboard Switcher Applet), kterym
> se prepinani mysi nebo nejakou klavesovou kombimanci.
>
> Bohuzel klavesova kombinace nefunguje (zda se ze ji bud blokuje spravce
> oken a nebo se po stisku nic nedeje) a  jiste vite, ze operace presunuti
> prave ruky na mys, zkontrolovani kde je kurzor a pak prejeti kurzorem na
> [...]
Neni to pravda, hledejte operaci
Run shell command

Já mám v kontextu: global
F11 	setxkbmap cz ; xmodmap /etc/xmodmaprc
F12	setxkbmap us ; xmodmap /etc/xmodmaprc

xmodmap je tam, protože mám dodefinováno pár kláves a předělán numlock

Bohužel se mi nepodařilo zjistit, jak zadat zkratku Shift-Shift, Sawfish
to neumožňuje, navíc to (meta kálvesy) odchytává, takže to není možné
nadefinovat v "The Gnome Keyboard Switcher Applet"
Ve window makeru jsem to rozchodil, ale stejně používám sawfish, protože
mi mnohem víc vyhovuje.

Pavel

--
Pavel Lisy <pali na tmapy.cz>