squid - zjisteni aktivniho uzivatele

HoP hop na unibase.cz
Čtvrtek Leden 24 16:37:05 CET 2002

Taky neco takoveho shanim. Kdyz jsem jeste pouzival Roxen web server
jako proxy, tak tam to bylo. Pak jsem presel na Squida (prece jenom
jsem potreboval trochu pokrocilejsi techniky, nez jen jednoduche HTTP proxy)
a tam to hledam marne ...

> Squid obsahuje web rozhrani pres cgi skript - tusim cachemgr.cgi
> zde se da zjistit kdo ma co aktualne otevreno, neni to sice zadny luxus,

Jestli si dobre pamatuju, tak to ukazuje pouze otevrene TCP spoje,
coz je opravdu na nic.

> ale funguje to jinak se zkuste podivat na freshmeat a jiste se neco najde

Mozna jsem hledal malo, ale nic rozumneho, co by napsalo: "ktery klient
ma prave otevren takovy a takovy dotaz (pripadne i kolik je prave
prenesenych bajtu :)" jsem nenasel.

Potrebuju to sice tak 10x do roka, ale bylo by to prijemne. Ze by to
opravdu neexistovalo ???

/Honza