programatorsky textovy editor

Matus Martinak matus na 1stomni.com
Čtvrtek Leden 24 17:17:01 CET 2002

> Jestli mohu opravdu poradit, ten vim zkuste. Dejte si dva dny na ueení se
> ho, a pak se rozhodnite. Ureiti
> nebudete litovat. Jeho mo3/4nosti jsou tak obrovské, a samotný editor je velmi
> flexibilní. A dalšími výhodami je, 3/4e existuje pod všemi bi3/4nými operaeními
> systémy, tedy kromi Unixu i pro Windows, MS-DOS, atd.. Je i poeeštiný a je k
> nimu opravdu dobrý manuál v eeštini (hledat na docs.linux.cz).
>
> Easem zjistíte, 3/4e má spoustu vlastností, které vám budou jinde chybit.
> Napoíklad dopisování opakovaných slov (napoíklad dlouhých názvu prominných).
> [...]
Ja viem co sa da robit s vim ale skusil ste to niekedy vysvetlovat niekomu
cez mobil, niekomu kto s linuxom v zivote nerobil? Mam skusenost ze ani
naplno nabita baterka na mobile nestaci na to ;-) Aj ked by sa to dalo
riesit tym ze budem nosit 2 - 3 baterky zo sebou ale najst nejaky
vhodny editor mi pripada trocha elegantnejsie ;-)

--
mm