Programátorský textový editor s cliplanguagem

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Leden 24 17:38:11 CET 2002

On 24/01/2002, Libor Dub wrote:

> Děkuji, teď už jsem nabyl dostatku úcty ke zmíněným programům a pustím
> se do jejich studia. Pkně jste reagoval i na můj příklad Vaším
> příkladem a tak Vám plně věřím, že nebude takový problém vše zvládnout
> a využívat.

Pokud se budete poustet do Vimu, doporucuji vrele cesky navod Pavla
Satrapy (http://www.kit.vslib.cz/~satrapa/docs/vim/) a dale pak serii
clanku o prizpusobovani Vimu od tehoz autora, ktera vysla u nas na
Root.cz (viz http://www.root.cz/clanek.phtml?id=708 a souvisejici
clanky). Hodne stesti pri seznamovani :)

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka