Zvuková karta od VIA

David Jez dave.jez na seznam.cz
Čtvrtek Leden 24 18:58:38 CET 2002

On Mon, Jan 21, 2002 at 01:25:31AM +0100, Petr Hodan wrote:
> Zdravim,
  Ja take, stejne jako kolegu NoName ktery polozil dotaz...

> integrovanou? asi jo.... pak staci nahrat modul, myslim via82xx se
  ??? Nejak tady vsichni pozapominate nato, ze existuji i novejsi verze
zvukovky, nez 82cxxx, kterou bez ALSA driveru nerozchodite.

> jmenuje pomoci modprobe... pokud nepomuze, zkuste novejsi jadro a
> zakompilujte si ji primo do jadra... Tohle sumitko mi hraje docela pekne
> prave pod RH 7.2 :-)
  Pro tyto karty je ALSA nutnost... OSS ovladace jsou vetsinou priserny porod,
pokud to nahodou funguje tak se zarucene budou bouchat s apm a pod., vyvadelo
me to takove kraviny, ze jsem OSS zahrabal na smetiste dejin...
  Cili alsu zkonfiguruj jak pro 82C686A, tak pro8233, jedna z nich to bude
(8233 byva na deskach pro k7, 82 na tech starsich...)
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz