RedHat 6.2 a nefunkcni PS/2 klavesnice

David Jez dave.jez na seznam.cz
Čtvrtek Leden 24 19:20:06 CET 2002

> Dobrý den
  Zdarvim,

> Mě se jednou stalo něco podobného, zkuste smazat CMOS.

> IMHO zkuste je prohodit :-)
  NEEEEEEEEEE!

  Ad mazani CMOS: To je ptakovina,
  Ad Prohodit: to je jeste HORSI! Pokud chces kupovat novou klavesnici, opravdu
je prohod! Ale ja mam tu svoji rad... Mys jede na 12 voltech, klavesnice na 5,
sam sem na jednom idiotskem NoName boardu takto 1 klavesnici umrtvil, takze
to vim az moc dobre (pomuze jedine sehnat si novou 8048 ktera tam byva pouzita
a prepalit tam soft, serial je v haji).
  Tohle je proste feature, tak to ber jako fakt. V pripade nepritomnosti
mysi lze zvolit interaktivni start a na gpm ci X se vykaslat.

PS: Lidi, nez sem neco placnete, zapremyslejte o smyslu vyroku. Je krasne
prehazovat kabely od nejake blbe flopy ci IDE disku, udelej to ale na SCSI
nebo s PS/2 a uvidis veci nevidane, Eliasniku ;)
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz