Mini distribucia linuxu bez multitaskingu (neviem ci existuje...).

David Jez dave.jez na seznam.cz
Čtvrtek Leden 24 19:25:48 CET 2002

On Mon, Jan 21, 2002 at 08:09:59PM +0100, David Trcka wrote:

> No, slo by pustit neco misto initu, ale i tak se vam tam vyroji procesy,
> ktere vyplodilo samo jadro, namatkou kflushd, kupdate, kswapd, keventd
> apod., ve vypisu je casto poznate podle toho, ze zacinaji 'k' a jsou
> vypsane v hranatych zavorkach. Mozna by se jich dalo nejak zbavit, ale
> osobne pochybuju, ze se to obejde bez upravy jadra.
>
> <joke>co takhle misto toho zkusit FreeDOS?</joke>
  Heh, a co treba pouzit ramdisk se sash, staticky kompilovanym s dietlibc?
Je to prtave, umi to skoro vsechno a i s jadrem a lilem se to vleze na 1
disketu :)

  Nicmene mi opravdu unika smysl myslenky teto myslenky. Ja nevim, ale pokus
zbavit se zakladni casti systemu, abych ziskal o rad horsi system je zajimave,
proste pokud chci male domaci zvire, tak si koupim kocku a ne ze si koupim
prase a useknu mu hlavu. Ano, ta hlava bude asi stejne velka jako kocka, ale
nebude to zrejme to prave jahodove :-(
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz