opera a cestina

BzF bzf na centrum.cz
Čtvrtek Leden 24 20:49:34 CET 2002

Dne Wed, 23 Jan 2002 23:58:30 +0100
Lubos Pinkava <L.Pinkava na sh.cvut.cz> napsal/a:

> me vetsinu serveru davala, ale takovy jako je zive ani nahodou :(
> tak sem si poridil Galeona a jsem spokojenej
Mě fungují všechny, dokonce i zive - řešil jsem to trochu složitěji:
- pomocí ttf písem (psáno mnou 7.1.2002 - původně hlavně pro abiword, ale
pro tohle taky nejsou k zahození - ale zatím problémy s tiskem)
- a chce to nastavit auto. detekci (view, encod.) a v preferences, document,
font si nastavit české fonty, jo a v pref.-doc.-lang., jaké kódování použít
pro dokumenty, kde chybí specifikace.
BzF