svgalib: Cannot get I/O permissions.

David Jez dave.jez na seznam.cz
Čtvrtek Leden 24 21:07:28 CET 2002

On Thu, Jan 24, 2002 at 08:14:17PM +0100, Miroslav Petricek wrote:
> Je už to nějaký čas, co jsem se se svgalib setkal, ale pokud si dobře
> vzpomínám, tak příslušné programy nastavení SUID v principu vyžadovaly.
  No jo, ale je rozdil mezi lsdoomem, ktery pocita s tim, ze bude mit suida a
snazi se byt podle toho inteligentne napsan a mezi mplayerem, ktery pouziva
mimo jine i svgalib knihovnu. Nebo snad chces, aby si vsichni pousteli
pres mplayer pecka^H^H^H^H^Hfilmy patrici nekomu jinemu, nebo mplayer nacita
konfiguracni soubor, co kdyz mu misto neho dam neco jineho inteligentniho,
treba /etc/shadow a prinutim ho scorovat (segfault, core dumped...)... Proste
mit na nem SUIDa je pitomost.
  Principalne nevyzaduji. Pouze chcou, aby je spoustel root a to je rozdil.
A na domaci stanici je to jedno, ale v nepratelskem prostredi...
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz