problem s pripojeni k FTP na vysokych portech 1120:* aneb na na port 21 se pripojim

Čtvrtek Leden 24 22:15:05 CET 2002

On Thu, Jan 24, 2002 at 09:33:32PM +0100, Martin Danielka wrote:
> Inu dobra a jak to mam vyresit pro likalni klienty, resp. v iptables kteri
> jsou za NAT.
Ked to potrebujes len pre jeden server, daj ten port ako parameter ip_nat_ftp
(alebo conntracku, uz sa nepamatam, zagugluj alebo kukni do zdrojaka). Ked
globalne, tak daj napr. na ten router jftpgw a nakonfiguruj ho tak, aby
pouzival smerom von vzdy aktiv, a potom clientom povedz ze maju pouzivat
proxy. Mam to otestovane, funguje to aj tak aj tak.

> Tam mi to udela to same resp. Win COMMANDER mi skonci chybou
> "500 invalid PORT Command". Pokud nastavim spojeni na pasivni rezim je to
> sice o neco lepsi nic mene skonci hlaskou "227 Entering passive mode
> (193,165,188,201,17,218)" a pozdeji nasleduje "500 invalid PORT Command".
Tak zrejme je to tak, ze ich router to neprepusti. Tym co som pisal v
predchadzajucom odstavci sa to vyriesi. Alebo povedz tym ludom so servrom nech
to rozchodia poriadne.

> DAN
Bye,

       They called their place of existence the "Universe", not the
                      "Great Programmer/Universe".