ISDN na 2lines Fritz

SuSE.Linux na seznam.cz SuSE.Linux na seznam.cz
Pátek Leden 25 00:16:31 CET 2002

Ahoj !

ISDN Modem: Fritz! ISDN na 2lines Český Telecom USB

Pokud někdo z vás přijde na to, jak tenhle modem sprovoznit, budu mu
maximálně vděčný.

Mám SuSE 7.1 cz a drivery jsou zde (Tahal jsem odtud
ftp://ftp.avm.de/cardware/fritzx.usb/ a
ftp://ftp.avm.de/cardware/fritzxusb.v20/) >>> Sice se mi podařilo rozsvítit
na modemu diodu, že je modem připojen k PC, ale to je všechno. Nemohu
rozchodit jakoukoliv komunikaci mezi modemem a PC, natož komunikaci mezi
modemem a internetem. Pod Windowsama funguje skvěle, tak mě ten Linux
momentálně trošku štve, spíš moje neschopnost. Ale co dělat víc ??? Už jsem
zkoušel i kompilaci jádra a pořád nic :o((( !!!

Díky za jakoukoliv radu, kromě toho, abych zůstal jen u Windowsů - to nechci
!!!

SuSE.Linux na seznam.cz