APIC error on CPU1

Miroslav Petricek mirek na petricek.cz
Čtvrtek Leden 24 21:22:42 CET 2002

On Thu, Jan 24, 2002 at 07:33:10PM +0100, Libor Chocholaty wrote:

> Mel jste na mysli spis 0,1V, ze? 3V by vase Celerony s velkou pravdepodobnosti
> poslaly dopekel. Ja mam BP6 +  2xCeleron 366 na 505 a jedu take na 2,1V, po dvou
> a pul letech skoro nepretrziteho behu uz 2V nestaci. APIC mam vypnuty a tak
> vam s tim neporadim. K cemu je to vlastne dobry? Mel jsem za to, ze jsou s tim
> porad problemy, tak to nepouzivam. Mam jadro 2.2.18, tak je mozny, ze v rade
> 2.4 je to OK. Pokud nekdo vi vic, budu rad, pokud se s nami o vedomosti
> podeli.

APIC umožňuje, aby se oba procesory podělily o vyřizování přerušení
od hw. zařízení. Jinak zpracovává přerušení pouze jeden (bootovací)
procesor. Vypnutí apic tedy mírně degraduje výkon (podle povahy
zatížení počítače).

viz. SMP-HOWTO

--
/*     Miroslav Petricek           mirek na petricek.cz
       Brno, Czech Rep.            ICQ: 56183467