Problemy s ypbind na SuSe 7.3

Yenik linux na prinda.cz
Čtvrtek Leden 24 23:51:26 CET 2002

Dobry vecer,

Jiz delsi dobu zapasim s ypbind na SuSe 7.3cz. Na serveru RedHat 7.2
jsem si pustil NIS server a snazim se spustit ypbind na SuSe 7.3, ale
bezvysledne. Ypbind po chvili zkouseni nahlasi 'No NIS server found'.
Kdyz se podivam na serveru do /var/log/messages, tak se tam parkrat
objevi tato zprava:

Jan 24 23:39:04 oslik ypserv[1054]: refused connect from
192.168.33.129:32770 to procedure ypproc_domain_nonack

Kdyz jsem si zkousel pustit ypbind na serveru, tak vse probehlo OK.
Zpocatku jsem objevoval zpravu v /var/log/messages o probleme3ch s
hosts.allow, ale ted uz jsem to vyresil.
V /etc/hosts.allow mam toto:

portmap: 192.168.33.129
portmap: 192.168.33.130
portmap: 192.168.33.131

Muzete mi poradit, na co se zamerit? Co by mohlo byt spatne nastavene?
Kdyz zkousim nastavit NIS klienta pomoci YaST2, tak to zkonci hlaskou
'NIS server not found'.

S pozdravem,

Honza