Nefungujici vypalovani na nektere CD-RW media.

martin.kula na deltaes.cz martin.kula na deltaes.cz
Pátek Leden 25 10:06:19 CET 2002

Zdar

Panove co takhle zmenit subject ;o)
Takhle je to pro me jako autora puvodniho prispevku dost matouci :-(
Nicmene diky za cca 3 odpovedi na puvodni subj.
Shrnuti (prozatim) :
Nektere starsi mechaniky neumi vypalovat na novejsi (HiSpeed) media.
Proc tomu tak je to nevim (receno nebylo).
Vysledek = mam dve nove HiSpeed media, ktere nemuzu pouzit ;-((((

Martin