Procmail sanityzer - jede jen na email sam sobe

Pátek Leden 25 13:08:57 CET 2002

On Fri, Jan 25, 2002 at 12:37:58PM +0100, Bretislav Duda wrote:
> Zdravim vsechny,
> mel bych jeden dotaz na subjekt
>
> Zkousim to rozchodit, vse vypada ok az na jednu malickost. Kdyz poslu test
> sam sobe probehne sanityzer ok.
> Kdyz poslu na vedlijsi pc v siti, neudela nic a email pres nej projde jako
> by tam nebyl.
> Mam pocit ze to je v pravech ale nechapu kterych.

Neviem ci som pochopil spravne, ale procmail sanitizer je schopny
skontrolovat len prichadzajucu postu.

Zalezi od toho kde ho mate.

Windows&Office jsou jako droga. Krasny a prijemny prvni dojem,
zvyknes si a nemuzes uz bez nich zit.
A pak zacnou prichazet vedlejsi ucinky ...