Ovladace NVIDIA

Jirka Cech cechjir na hotmail.com
Pátek Leden 25 12:45:17 CET 2002

Dobry den,

Pomoci YastOnlineUpdate (YOU) jsem si na cerstve Suse 7.3 CZ stahl
nasledujici
NVIDIA_kernel.rpm
NNVIDIA_GLX.rpm

pokud jsem vse pochopil spravne jsou to binarni ovladace s lepsi akceleraci
a vyuzitim moznosti HW.

Mam 2 otazecky.
1/Jak je mam naistalovat a presvedcit se ze funguji? Jde mi o konkretni
instalaci z techto 2 rpm balicku. Nasel jsem nejakou dokumentaci na
ftp.nvidia.com ,
ale to je podle mne docela slozite a nepreledne. Prece to musi jit i
jednoduseji, ne? Anebo alespon kde k tomu najit nejake informace, nejlepe
cesky.
google ani suse support db mi zatim nepomohly, ale jeste to nevzdavam.

2/ Je to usili o rozchozeni %subj vubec smysluplne? Jde mi o to ze mam je
starou TNT 1 kartu a ocekavam ze budou trebas i trochu sviznejsi Xka
konkretne mam hooodne line KDE2.

Dekuju jirka