software raid

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Pátek Leden 25 16:53:12 CET 2002

Bareš Václav wrote:
> Potřebuji vytvořit sw raid1 na RH 7.2. Mám dva stejně velké disky (9.1 GB) a
> strukturu disku bych si představoval asi takhle: /boot 20Mb, / 3GB, /home 4GB
> a zbytek jako home2. Poradí mi někdo jak postupovat v disk druidu? Není mi to
> uplně jasné a docela to spěchá, proto nechci příliš experimentovat.

Na obou diskach se udelaji partisny o danych velikostech 20M, 3GB, 4GB,
2G typu RAID, pak se oznaci vzdy ty dve stejne partisny (sda1+sdb1,
sba5+sdb5, sda6+sdb6, sda7+sdb7) a udela se z nich jedna RAID partisna
(md0..md3) a nakonec se postupne vybere md0 .. md3 a prideli se tomu
/boot, /, /home, /home2 jako ext2/3.
Nekde mi tam chybi swap. :-)

	Majkl