Otazy k OpenH323

Gabriel Bagita gabriel.bagita na corinex.sk
Pátek Leden 25 17:47:59 CET 2002

Zdravim,

mal by som dve otazky, ktore sa tykaju k VoIP, hlavne k projektu OpenH323.

1. Zhanam volaky podrobnejsi manual k OpenGatekeeperH323, pripadne prirucku
typu HowTo.  Na stranke openh323.org som vela uzitocneho nenasiel. Jednalo
by sa o popis poloziek pri administraciu cez www stranku, najma:
 - Type Of Service
 - Gateway Interfaces
 - Gatekeeper Interfaces
 - Authentication Credential
Vlastne ten manual by som potreboval aj k ostatnym programom OpenH323
(OpenMCU, OpenH323)

2. Existuje volaky volne dostupny SW, pomocou ktoreho by sa dala
administrovat VoIP siet? Hlavne by sa jednalo o autentifikaciu uzivatelov a
billing. Nieco podobne ako je napr. CiscoWorks.

Dik,

gabo