xterm a programy v polovicni velikosti

Matej Cepl ceplma00 na yahoo.com
Pátek Leden 25 19:55:20 CET 2002

Dobrý den,

předcházím z gnome-terminal na xterm a všechno funguje moc pěkně
(dokonce mi najednou začala fungovat numerická klávesnice :-)
vyjma toho, že programy, které v xtermu spustím (někdy) jsou
spuštěny jenom na zhruba polovici okna (zbytek xtermu je černý).
Konkrétními programy, kdy se mi to stalo, jsou mutt, vim a mc.
Používám RedHat 7.0CZ, XFree 4.0.1 a mc z distribuce, mutt 1.26
vlastnoručně zkomiplovaný a vim 6.0 z www.vim.org.

Nejdivnější na tom celém je to, že se to stane jenom někdy a
naprosto se mi v tom nepovedlo vysledovat žádnou pravidelnost.
Teď například jsem dopsal dlouhý mail v muttu (resp. vim), kdy
všechno bylo v pořádku. Zavřel jsem okno, zase ho otevřel, a mutt
byl poloviční. Zkusil jsem spustit xterm -e mutt a také špatně.
Otevřel jsem tedy ještě jednou xterm a chvilku jsem s tím
rumploval (je možné, že clear by mohlo mít nějaký vliv?) a
najednou to zase začalo fungovat. Zavřel jsem xterm, znovu
otevřel a všechno je v pořádku.

Nemáte někdo představu, co by mohlo být za problém?

	Děkuji

		Matěj Cepl

--
Matej Cepl, ceplma00 na yahoo.com
138 Highland Ave. #10, Somerville, Ma 02143, (617) 623-1488

The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as
the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to
steal bread.
	-- Anatole France