nefunguji nektera hackovana pismenka pod KDE 2.2 (RH7.2)

janus janus2 na atlas.cz
Pátek Leden 25 22:53:50 CET 2002

Zdravim Vas,
procital jsem archiv teto konference a narazil jsem na castecne reseni
meho problemu. Pod KDE v RH7.2 mi nejdou nektera hackovana pismenka.
System je schopen napsat c s hackem atd. pomoci vrchni rady klaves,
ale kdyz jsem chtel napsat, ze jsem nouma (s hackovanym n samozrejme),
nedostavil se kyzeny efekt. podobne jsem dopadl s c s hackem atd. jde
o pouzivani klavesy hacku/carky vedle mazadla.
Zkousel jsem upgdadovat balik Freetype, jak zde uz nekomu bylo
doporuceno, ale bez uspechu.
Fonty pouzivam v systemu standartni, ttf z windoze jsem nezkousel (ani
nevim jak) anti-alias mam vypnuty a nejde napsat ani male ani velke
pismenko. na textove konzoli je vsechno v poradku.
Pomuze nekdo, prosim ?
Dekuju,
Honza Vlach

--
Best regards,
 Honza Vlach                      mailto:janus2 na atlas.cz