ISDN na 2lines Fritz

Miroslav Smarzik msmarzik na cmail.cz
Sobota Leden 26 01:42:23 CET 2002

Tenhle modem jsem zkousel rozchodit s fxusb-suze7.3-03.09.10, po zmene product_id ve zdrojakach se sice modul natahl, capiinfo vypsalo cast informaci z modemu, ale pak vytuhlo a stejne tak i pppd s capipluginem v okamziku pred vytacenim.
Na http://www.h07.org/projects.php jsem nasel upravenou starsi verzi fxusb pro tento modem (uvedeno jako driver pro Teledat USB 2 a/b) a s tim jsem to rozchodil (rh71, kernel 2.4.17 - pokud modul bude vypisovat unresolved symbol __udivdi3 - mozna problem pouze gcc 2.96, staci do main.c doplnit void __udivdi3 () {} ).

Miroslav Smarzik