Linux bez swapu, lze?

David Jez dave.jez na seznam.cz
Sobota Leden 26 16:18:48 CET 2002

On Thu, Jan 24, 2002 at 10:47:24PM +0100, Roman DAVID wrote:
> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> A to je prave ten rozdil. U jader 2.2.x jedete bez swapu na vytizenem
> serveru
> uplne bez problemu (samozrejme s dostatkem RAM).
> Zejmena u databazoveho serveru (napr. MySQL) je vhodne swap vypnout,
> coz bych si netroufnul s jadrem 2.4, protoze me mate to doporuceni
> swap >= 2,5 x RAM
> (s tim, ze pokud tato rovnice neni dodrzena, lze ocekavat problemy).
  S mm od Andrei tyto problemy nejsou... To hodne vytizeny server jsem myslel
spise obecny pripad, kdy RAMka proste nestaci a muze se stat, ze jsou holt
i 4GB malo...
  Pokud mam odpozorovane, ze pripad napr. vice nez 1 GB _NEMUZE_ nastat, a mam
~1500 apod., tak to muzu jet bez swapu a nemam problemy ani na db serveru.

 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz