Sitova karta WD 8390 (ISA)

David Jez dave.jez na seznam.cz
Sobota Leden 26 16:34:41 CET 2002

On Fri, Jan 25, 2002 at 12:13:39PM +0100, Erich Vinclav wrote:
> No, kartu mam doma, takze nemozem to pre istotu overit teraz ani ja, ale
> takmer urcite (99,9%) je to SMC WD8390 a switche ma...
  Zdravim,

  Tato debata je velice zajimava, ale rad bych pripomel nepodstatny detail -
pokud karta ma chipset 8390, neni nikde receno ze je to SMC. Jiste, SMC take
dela tyto karty, nicmene koncepce pochazi z dilen WesternDigital (ano, kdyby
zustali u sitovek a nefusovali by do disku, bylo by na svete mene problemu...)
a pouzival ho kde kdo. Takze je i mozne, ze je to nejaky NoName.
  Ad jumpery: jestli je to karta od SMC, tak je mit _musi_. Sice jich neni
moc a nejsou videt, ale ma je :)

PS: navod na rozjeti pokud je to BTC (me spolehlive jede):
http://hardware.penguin.cz/hwzaznam.php3?cislo=625

 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz