Handspring visor, linux, a nahradni dily

Pavel Machek pavel na suse.cz
Sobota Leden 26 19:17:41 CET 2002

Ahoj!

> On nejaky Linux beha na Visorech? Myslel jsem, ze vsechny porty byly
> sirene formou ROM image a Visory nemaji flashku, takze nejde OS vymenit.

Rozhodne muze bezet z RAMky -- 8MB je na to dost; neco jsem zkousel a
vypadalo to ze to bezelo, jen jedina jeho funkce byla shell na
seriovem portu (ktery k visorovi nemam ;-).
									Pavel
--
(about SSSCA) "I don't say this lightly.  However, I really think that the U.S.
no longer is classifiable as a democracy, but rather as a plutocracy." --hpa