Re: Kompilace nového jádra

Martin Filip nexus na yo.cz
Neděle Leden 27 17:00:29 CET 2002

jinak, aby se nic nestalo asi obecne plati zkompilovat jadro, ale nechat si
na systemu stare, aby bylo mozno se k nemu v pripade potizi vratit a vse
napravit. tj. v lilu nebo tom, co pouzivate aktualni prejmenovat napr na old
a nahodit si nove jadro...

Nexus
--It's good to be bad...
================
ICQ: 31531391
mail: nexus na yo.cz
web: http://www.wortex.cz

> Jadra 2.5.x su nestabilne (v zmysle oznacovania verzii jadra samozrejme
> ;-) Mne sa ho nepodarilo prelozit s gcc 2.95.4(Debian sid,unstable,glibc
> Skus radsej najnovsie 2.4.x jadro (2.4.17 tusim)
> a precitaj(prestuduj) si pred
> prekladom Kernel-HOWTO - tam je pekne popisane co a ako ;-)

Daląí informace o konferenci Linux