Ovladace NVIDIA

Jiří Mlíka jmlika na volny.cz
Neděle Leden 27 16:09:22 CET 2002

Jirka Cech wrote:

> Vsem moc dekuji za pomoc, opravdu mi to helflo.
> Mam jeste jeden mensi problem,
> existuje Linux/Xfree4/Nvidia driver
> nejake udelatko ktere umozni trvale pro vsechny uzivatele a procesy
> zesvetlit obraz tak o 40%.
> Ve Win se to da nastavit v kolonce additional properties od nvidiackeho
> driveru. No a kdyz se tam vrazi nastav jako default tak je to pro cele
> win. Mam uz stary vypaleny monitor a nic mi neni dost svetle...

     Netřeba nic speciálního, spolehlivě funguje program xgamma nebo
nastavení (Option) Gamma v sekci Monitor konfiguráku X-ek.
     Na normální aplikace to zabírá, ale nezabírá to na překryvná okna
(Xv). Asi je na to nějaké jiná metoda. Např. Xine umožňuje nastavit jas,
kontrast a něco co se jmenuje hue na Xv, ale mě to na TNT2 nefunguje,
kamarádovy na Geforce to funguje. Moc bych se divil, kdyby takovou blbost
TNT2 neuměla. Pokud někdo víte jak měnit jas Xv okna na TNT2 dejte mi vědět.

     S pozdravem
                               Jiří Mlíka