zkusenosti se skenery

Vladislav Cerny blackie na zf.jcu.cz
Neděle Leden 27 20:15:11 CET 2002

On Fri, 18 Jan 2002, ondrakr wrote:

> To je fakt ! Mam HP 7400c na SCSI nahled A4 trva zhruba 3 sekundy ! Bohuzel
> se mi ho nedari stale rozchodit po Linuxem do dneska ho nepodporuje sane :-(

Shanim skener pro Linux (neco jako HP 7400c, ale s dobrou podporou v Linuxu,
se slusnymi parametry, 1200 dpi, A4, SCSI/Firewire, s cenou asi do 20 tis.)
Potom, co jsem zjistil, ze HP 7400C je vlastne Avision a jen tak v Linuxu
chodit nebude, jsem uz nedokazal najit jiny prijatelny vyrobek. Vec jsem
uzavrel s tim, ze se neco takoveho proste sehnat neda. Nebo snad nekdo
o kvalitnim skeneru pro Linux vi?

V.