OT: pomoc

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Pondělí Leden 28 08:26:58 CET 2002

Ahoj,
Ja si nemyslim, ze by nedostatek knih byl az zas tak katastrofalni. Na tema
Linuxu
bylo vydano uz nekolikero knih v cestine, nektere dokonce zamerene na
zacatecniky.
Spousta informaci je dostupna i na internetu a nemusi jit jen o tuto
konferenci.
Jeji pravidla jsou jasne dana v Meta-FAQ predevsim v sekci "Pravidla
slusneho chovani
v siti". Vzdyt kazdy kdo se rozhodne konference pouzit, tento Meta-FAQ
obdrzi a mel
by si jej precist drive nez na konferenci nejaky dotaz vysle. Bohuzel
skutecnost je takova,
ze stejne tak jako panuje nevole procitat manualy, kasle se i na precteni
techto zakladnich
pravidel.
Skoda, dotycneho zacatecnika by pak nemusely odradit podrazdene nebo vubec
zadne
reakce na jeho dotaz.
Je nepopiratelnou skutecnosti, ze k pouzivani OS Linux vyzaduje take
vynalozit nejake
usili ze strany uzivatele, byt i zacatecnika (zkratka musi chtit se neco o
tom dozvedet).
Informace lze pak cerpat
1) z pujcene/koupene literatury (knihy i nektere periodika - CHIP, Computer
apod.)
2) od pratel, kteri jiz nejakou dobu s linuxem pracuji
3) na internetu (a to vc. archivu teto konference)
4) nelze-li problem vyresit pomoci bodu 1 az 3, nevidim duvod, proc se
nepoptat v teto
konferenci

S pozdravem

Josef Vogeltanz
Skoda Dopravni technika s.r.o
Tylova 57, 316 00 Plzen
tel.:+420-019-7736533;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz