odfiltrovani reklamy

Radovan Raszka radovanr na zl.cz
Pondělí Leden 28 08:45:21 CET 2002

trochu OFF, ale pro Winy existuje proxomitron (http://proxomitron.org/). Zkuste presvedcit autora, at udela klon pro Linux (autor radi to zkusit pustit pod WINE) - umit fakt hodne: likvidovat bannery, javascripty a jine skripty, zmrazit animovane gify a asi deset tisic dalsich veci, navic si muzete definovat vlastni filtry, a nejaka databaze filtru tusim taky k mani je. Akorat je to mysleno jako klientska aplikace. Ale snad pro mensi sit by pres to mohlo jet i vice uzivatelu.
--
Radovan Raszka