device3dfx nejdu skompilovat (debian 2.2 r4)

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Pondělí Leden 28 09:14:59 CET 2002

Zdravim!

Mam problemik device3dfx-source. Pri prvej instalacii debiana (stary HW)
vsetko prebehlo OK vcetne kompilacie device3dfx. po zmene HW som sa
rozhodol urobit cisti reinstall (stary HW potreboval par necistich
zasahou) instalacia je v pohode len nemozem skompilovat tento balik.

problem je v include suboroch. konkretne /usr/include/linux v tomto
adresary su headre ktore patria glibc a nie jak je zvykom aby tam boly
subory z jadra. ale ani po nahradeni linkom  na
/usr/src/linux/include/linux sa nic nezmeni teda zmizne hlaska ze mu
chyba modversions.h

Kde robim chybu?

postupnost prikazou pri instalacii:
make kinfo	#vytvori program ktory zisti veci o beziacom jadre
./kinfo		#po spusteni sa vytvori kinfo.h podpora mtrr a odobne
make 3dfx	#vytvorenie modulu 3dfx.o hadze chyby
make install	#vytvory device a prida zaznam do modules.config

P.S.
Verzia device3dfx ktoru som pouzival k RH 6.2 nema problemy z headramy
ale zase z kniznicou crt1.o kde hlasi ze mu chybaju ritiny ohladne pci
ci mtrr.

--
Niesom povinny byt taky, aky by som podla ostatnich mal byt.
Je to ich omyl nie moje zlyhanie.
		Richard Philips Feynman
---------------
First they came for the Communists,