Notebook pro Linux: jaky koupit, jaky nekoupit

Libor Mitrenga libor.mitrenga na msi-zlin.cz
Pondělí Leden 28 11:19:39 CET 2002

> To, co budu kupovat, by melo byt neco, co se jmenuje jako Compaq Armada
> 110 (PIII 800 Mhz, s DVD)... takze doufam, ze tam tolik problemu
> nebude... :)))

Jakou to má grafickou kartu? Já mám v Presariu CyberBlade-i1 a spokojený
jsem byl jen ze SUSE 7.3, která se mi na tom chytla. Ještě jsem rozjel
Mandrake 8.0, ale ten se mi choval hodně nestabilně. Hledal jsem 4 měsíce
vhodnou distribuci, která byla funkční a stabilní a já nemusel ručně složitě
konfigurovat X-ka.

LM