Beginner: Re: Radeon vs. Xpert

Vaclav Peroutka vaclavp na s3group.cz
Pondělí Leden 28 11:26:57 CET 2002

Proc zbavoval ? Je Radeon VE karta nanic ? Ja vim, probehlo tady, ze
NVidie jsou lepsi.

Ale DualHead Radeon VE se da sehnat kolem dvou tisic s DPH. NVidii
takovou neznam (bezne dostupnou).

tvtools je zajimavy tip, zkusim pohledat. Mimohcodem, podobne jsem si to
predstavoval i ja, film na TVout a prace na monitoru. Umi tvtools i
terminal na TVout, nebo cast Xek ? Hm, to se dozvim, pokud ten tools
najdu, zejo...

--
Vaclav Peroutka
IC Design Engineer