Nahrada retezce

MaReK Penguin Olsavský marek.olsavsky na sostgvb.cz
Pondělí Leden 28 12:10:10 CET 2002

----- Original Message -----
From: MaReK Penguin Olsavsky <marek.olsavsky na sostgvb.cz>
To: LINUX konference <linux na linux.cz>
Sent: Monday, January 28, 2002 11:38 AM
Subject: Nahrada retezce

> Potrebuji hahradit v mnoha textech jeden retezec znaku jinym (jedna se o
> pristup k SQL serveru, protoze zakaznik zmenil poskytovatele prostoru).
> Existuje nejaky zpusob, jak to zautomatizovat, at vsech 30 souboru nemusim
> editovat rucne? Vim, ze se se to dela pomoci prikazu cat v kombinaci jeste
> jednim (sakra ted si nevzpomenu), ale ja potrebuju, aby mi to zalozlo i do
> vsech podadresaru.Nebo by bylo vhodnejsi na to napsat shell script?
>     Diky
>         MaReK

Jsem TRUPKA, takze jsem zapomel dopsat, ze je to v php scriptu, takze to
obsahuje apostrofy, dvojtecky a zavorky (pokud neco z toho vadi). Obecne
potrebuji nejakou takovouto vec vzdornou i vuci lomitkum (oboum), uvozofkam
a apostrovum.
        Diky na 10^9 krat

MaReK "Penguin" Olsavský
Private www: http://mujweb.cz/www/orsm
Private mail: marek.olsavsky na seznam.cz
BlueTree www: http://bluetree.hyperlink.cz
BlueTree mail: bluetree na seznam.cz