Otazy k OpenH323

Gabriel Bagita gabriel.bagita na corinex.sk
Pondělí Leden 28 12:22:07 CET 2002

OpenH323.

Jednalo

chcel som napisat Cisco CallManager :)

> Tacacs+ by nepomohl?

A mate s tym skusenosti? Inak ako naschval, az po odoslani povodneho
prispevku som nasiel jeden odkaz na autentifikaciu cez LDAP na linuxe, ktory
by mal fungovat aj s NetMeetingom. Je to na
http://www.freesoft.org/software/NetMeeting/ a vypada to celkom zaujimavo.

Gabo