pomoc

Jiří Kobelka admin na alman.cz
Pondělí Leden 28 13:12:13 CET 2002

Musim souhlasit,

porad se tu resi kraviny typu antivirovych signatur, porad same rtfm
(treba taky nekdo neumi anglicky, ze?) a kde nic tu nic.

PS: NADAVKY A URAZKY LIDI NEPOSILEJTE DO KONFERENCE, jako to delaji
nekteri "experti" co vynadaj  a neporadi.

Linux nemazte z disku, to je skoda, dejte tomu cas.

S pozdravem,
Jiri Kobelka
<admin na alman.cz>