instalace RH7.1

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Pondělí Leden 28 13:18:15 CET 2002

On Mon, Jan 28, 2002 at 08:17:52AM +0100, Synek Ladislav wrote:
> tak jsem znovu vypáli instalační cd s RH7.1CZ a doufal jsem, že instalace
> bude tentokrát uspěšná, ale nic se nezměnilo - při istalaci balíčku to
> prostě tuhne, ale vždy v jiném místě instalace

To bych skoro videl na hardwareovy problem.

Zkuste se prepnout na konzoli (ctrl+alt+F*) a tam se podivat na
vypisy, chybove hlasky a tak podobne. (eventualne zkuste instalaci v
textovem rezimu)

Bez podrobnosti vam tady nikdo nepomuze.

--
         Martin Mačok                 http://underground.cz/
   martin.macok na underground.cz        http://Xtrmntr.org/ORBman/