Rage 128 + XFree 4.2.0

Pondělí Leden 28 13:58:58 CET 2002

Hynek Rehor napsal:
> Zdravim,
>
> nainstaloval jsem si z RawHide binarky XFree 4.2.0, prekompiloval DRM
> ovladace do jadra, ale stale se mi nedari rozjet DRM akceleraci. Zkousel

maji protokol 2.2.x? Ten r128 modul to vypisuje pri nahrani. XF4.2 to
vyzaduje

> (II) R128(0): [drm] drmSetBusid failed (6, PCI:1:0:0), Permission denied
> (EE) R128(0): [dri] DRIScreenInit failed.  Disabling DRI.

tohle je na 3D akceleraci, co? :-)

> Nevite nekdo, co to je, kam mam zakazany pristup ?
>
> Kernel 2.4.18-pre7, ovladace pro ATI a drm-patche do jadra mam stazeny z
> gatos.sourceforge.net, experimental 6.

pozor na ovladace z gatos. DOdelavaji tam TV output a "trosku" divni. teda
aspon me. Nestaci normalni z distribuce?

				Petr Cech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz

<sgore> "Debian - 3 million penguins can't be wrong."