askey PCI modem HW 56K

Radek Cervinka radek.cervinka na centrum.cz
Pondělí Leden 28 13:50:09 CET 2002

>Muzete prosim napsat zaver do konference? Myslim, ze to zajima vic lidi.
>Da se tedy na ceskem trhu sehnat interni hardwarovy PCI modem fungujici
>v Linuxu? Vyhovuje ten Askey? Nebo neco jineho (Well)? V pripade, ze ano,
>jak se ten vyrobek jmenuje a kdo to prodava?

No jelikoz jsem byl ten kdo to rozpoutal tak tedy:

odpoved od supportu askey.cz:

Dobry den,
plne HW je V1456VQH-R3, vsechny modemy od Askey jsou v CR homologovane.
Ale zadny modem, krome ext. modemu nema podporu pro Linux.

S pozdravem za Ben International
Vybostok Matus

Na askey.com jak jsem jiz uvedl je uveden modem, ktery je HW, ale do ceske
republiky se nedovazi.
Drive se u nas prodaval askey s cipsetem Rockwell a ten je pry v pohode
(takze bazary).
Ja sam jsem to po 14 dnech nakonec vzdal a koupil jsem si externi.
Ale podle informaci, pry se da rozchodit microcom deskport i/l  (viz
hardware.penguin.cz), ale je to docela slozite.

Hezky den Radek