askey PCI modem HW 56K

Kebert Martin mkebert na seznam.cz
Pondělí Leden 28 15:08:09 CET 2002

> odpoved od supportu askey.cz:
>
> Dobry den,
> plne HW je V1456VQH-R3, vsechny modemy od Askey jsou v CR homologovane.
> Ale zadny modem, krome ext. modemu nema podporu pro Linux.
>
> S pozdravem za Ben International
> Vybostok Matus

Aha :-) Zvlastni je ze jsem se jiz jednou hadal se supportem askey.cz o tom,
co maji a co nemaji SW ci HW. Skoncilo to tim, ze na mne nekdo u nich
vybehl(po telefonu) ze kdyby to byl softwarovy modem, tak by prece nemel
krabicku. Podekoval jsem a zavesil, protoze by to bylo o nicem(mozna si
pletou oznaceni 'interni/externi' a 'softwarovy/hardwarovy' nebo ja nevim).

Jinak Askey ma temer vsechny modemy softwarovy.

Obycejne kdyz uz vybiram modem a "musi" to byt interni ci usb, tak koukam na
"systemove pozadavky". Jakmile tam mluvi o pentium II 200MHz a podobne tak
jdu od nej pryc.

A jak tak mezitim koukam jejich "hardwarovy" modem 1456VQH-R3 je bezradicovy
"polosoftwarovy" modem. Ma to mit chipset Conexant ktery je : Controllerless
Windows-only V.90/K56FlexTM Chipset

--
S pozdravem

Kebert Martin <mkebert na seznam.cz>