OT: pomoc

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Pondělí Leden 28 14:38:53 CET 2002

"Ondrej Tuma" <konference na tsystemsweb.cz> schrieb im Newsbeitrag
news:3C555253.9C5EBFF8 na tsystemsweb.cz...

> Me vola spousta lidi protoze ma problem, a pokud mi volaji
> kuli necemu co se snazim rozsirit tak bych byl noprostej ignorant
> kdybych jim rek podivejte se do manualu.

Zrejme este na to mate cas...

> Kazdej kdo chce aby si jeho produkt, nebo jeho milacka, ci cokoli
> cemu veri nainstalovali ti druzi jim bude pomahat, protoze si mysli
> ze je to spravne protoze je kamarad, protoze pomuze.

Linux nie je moj produkt. A mozno som cynik, ale aj u tych veci,
v ktorych mam prsty, je mi v podstate srdecne jedno, kto a preco
si to nainstaluje - ak s tym ma problem, pomozem, ale ze by som
robil nejaku aktivnu propagaciu... Nie je ani mojim milacikom a pokial
ide o vieru v Linux, moj postoj je "pockajme, uvidime". Nie som
evangelista, som zastancom "right tool for the right job".

Ak Linux riesi niekoho problem, vyborne, do ceny tohoto riesenia
si ale musi zapocitat vlastne studium. Ak ma problem ma zaujima,
pripadne je to naozaj nieco, co je zlozitejsie a zhodou okolnosti
o tom nieco viem, pomozem. Ak mam pocit, ze dotycny mohol
pre vyriesenie urobit sam viac, poslem pointer na informacie.
Ak sa mi zda, ze dotycny je ignorant a namiesto vlastnej namahy
dufa v bezplatnu hotline, spravu ignorujem. Ak prave nemam
cas, zmazem celu dennu davku cz.comp.linux bez citania.

Presne tak.

> Ano ale, pak zustane skupina lidi kteri se naucili delat s linuxem, a
> budto maji zname kteri jim pomuzou nebo se v tom vykoupali sami,

No a?

> Je hezke ucit plavat hozenim do vody, ale daleko snasi mu rict kam
> a jak do ty vody vlastne vlizt aby se hned neutopil.

Ak sa ale niekto rozculuje nad tym, ze ho iba odkazali na
Plavanie-HOWTO, pre mna za mna nech sa utopi.

Zdravi
--
                                                           Stano