OT: pomoc

Jan Dvořák jan.dvorak na grall-lbc.cz
Pondělí Leden 28 15:18:29 CET 2002

	Dobry den,
myslím ze jste sami proti sobe. Ja vim ze odpovidat na zacatecnicke dotazy je pomale, nudne, nezivne a stoji to spoustu usili. Ovsem myslim ze se to vyplati - pokud nekoho setrete vetou "precti si manual" dostane opravdu pocit ze linux neni pro nej => o dalsiho clovicka min, kterej by moh pouzivat linux, ale nebude protoze dostane pocit, ze pro nej neni.
Coz je dalsi bod pro Wokna - ehm nemyslim, ze bysme tohle chteli ;-)).
Zacina se tu rozvijet chraneni vlastniho know-how - neco umim, tvrde jsem se to naucil, prece neposkytnu cloveku informace, ktere me staly tolik usili. Otazkou je, jestli mi za par let takove know-how k necemu bude. A pokud ne bude to vina z casti i kvuli nam - linuxove komunite. Uvedomte si, ze i Vase odpovedi ovlivnuji lidi, kteri stoji pred volbou pouzivat ci nepouzivat linux. V soucasne dobe je linux popularni a dostava se i k lidem, kteri o nem pred par lety nemeli ani tuseni. Byla by skoda toho nevyuzit.

a pozdravem a pranim hezkeho dne

Jan Dvořák
Grall Liberec s.r.o
Studánecká 490