OT: pomoc

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Pondělí Leden 28 15:22:43 CET 2002

"PERPETUM" <info na perpetum.cz> schrieb im Newsbeitrag
news:012201c1a7fc$41d59c80$c798e4c2 na perpetum...

> Ne, nejsou ani tak pysni a nafoukani. Jen uz zapomeli jake to bylo kdyz
> sami zacinali a moc tomu nerozumeli

Heh, ked som zacinal ja, tak Linux neexistoval, mal som k dispozicii
BSD 4.2 so zdrojakmi a s jednou vzacnou knihou (pochopitelne
v anglictine) o jeho "internals" a k tomu okolo par ludi, co sa v tom
vyznali len o malo viac ako ja (tato situacia sa pomerne rychlo otocila,
kedze ja som bol student a bavilo ma to daleko viac ako ich :-)). O rok
neskor som bol clovekom, ktory sa v ramci CSFR asi najlepsie vyznal
v sendmail.cf :-) - a znovu iba z dokumentacie. Web vtedy nebol
a newsy by modemove spojenie do sveta financne neutiahlo.

Budete sa cudovat, ale da sa to. Pokial niekto nie je ochotny
po dokumentacii patrat s dnesnymi moznostami, tak nemoze predsa
chciet, aby po nej namiesto neho zadarmo patrali ini.

Ked sa tak pozeram na vas web, jednym z vasich hlavnych
sloganov je tam "Nektere dulezite prace by rozhodne meli delat
profesionalove". Ano, tiez si to myslim. A instalacia a konfiguracia
operacneho systemu a aplikacii medzi take dolezite prace
patria, tak preco sa ich snazi robit kazdy, kto si pri prvom probleme
mysli, ze vsetci ostatni su povinni ho zadarmo riesit...

Zdravi
--
                                                       Stano