barevny postscrib -> cb ?

Matej Cepl ceplma00 na yahoo.com
Pondělí Leden 28 17:15:46 CET 2002

On Mon, Jan 28, 2002 at 11:47:02AM +0100, Petr Tomasek wrote:
> Mam problem s jednou tiskarnou (epl5800): dela me potize
> tisknout postscript s barevnymi bitmapami v sobe. Pouzivam
> gs5.50 se specialnim ovladacem pro tuhle tiskarnu (stahnul jsem
> to nekde z japonska).
>
> Bohuzel nemam cas na to, abych se prokousaval zdrojakama, tak
> me napadlo, jestli neecistuje nejaky jednoduchy zpusob, jak
> prekonvertovat postscript soubor tak, aby se vsechny barevne
> bitmapy zkonvertovaly na cernobile?

Ahoj, Petře,

možná bych zkusil upgradeovat ghostscript. Sice barevné věci moc
netisknu, ale mám pocit, že moderní ghostscript (a mezitím jsme
pokročili do verze 7.03 :-) by něco takovéhleho mohl zvládnout.

Matěj

--
Matej Cepl, ceplma00 na yahoo.com
138 Highland Ave. #10, Somerville, Ma 02143, (617) 623-1488

Everything you know is wrong. But some of it is a useful first
approximation.