Klonovani pocitace

Vaclav Stepan w na linux.fjfi.cvut.cz
Úterý Leden 29 01:43:34 CET 2002

On Wed, Jan 23, 2002 at 04:18:07PM +0100, maa01 na seznam.cz wrote:
> Ahoj
>
> Potreboval bych udelat kopii pocitace, celou, s veskerym nastavenim a
> tak, nevite nekdo jak?

Pred nekolika dny probehl na uvodni strance freshmeatu multi-rsync,
podle anotace by to melo umet v podstate rsync celych souboru
z jednoho zdrojoveho na mnoho cilovych pocitacu --- tedy to,
co se tu diskutovalo v jednom z ukoncenych koleckovych threadu
na toto tema (rsync pres multicast).

Pak se mi podle dokumentace libila g4u --- disketa na NetBSD,
umi stahnout image na disk a nebo upload image (tusim pres ftp).

Pokud nekdo zkusite ten multi-rsync, docela by mne zajimal vysledek.

Pekny den
--
Vaclav Stepan
w na linux.fjfi.cvut.cz