dial-up pres Nokia 6210

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Úterý Leden 29 09:00:40 CET 2002

berushka wrote/napsal:
: Ahoj,
:
: predem bych chtel podotknout, ze jsem zacatecnik. Snazil jsem se
: zprovoznit dial-up pres Nokia 6210. Navod na rootu pro vytacene
: pripojeni nefunguje: (minicom cislo vytoci, ukazi se nesmysly, ale ne
: login:). Prispevku v konferencich primo pro Nokia 6210 je poskrovnu a
: nejsou bohuzel uzitecne. Muze me nekdo odkazat na vhodny material k
: dalsimu patrani? Je nutny balik gnokii nebo ne? Diky.

  Ty nesmysly budou asi PPP pakety. :-) (Je tam hodně vlnovek, že?)

  Nečekejte na login a pusťte na to pppd, ono se autentifikuje PAPem
nebo CHAPem samo. :-)

S pozdravem

Věroš Kaplan
--